Στην συζήτησή μας ο Διευθυντής Διεθνών Σχέσεων του ΑΔΜΗΕ, καθηγητής Γεωπολιτικής και Ενεργειακής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας για την δημιουργία Κέντρου Ενέργειας Ανατολικής Μεσογείου στο πλαίσιο της συνάντησης του 3+1 στο Χιούστον τους Τέξας και τις πραγματικές του διαστάσεις.
Κέντρο Ενέργειας Ανατολικής Μεσογείου & 3+1-Καλή αρχή, αλλά θα χρειαστεί συνέχεια
Share

