Στην συζήτησή μας ο διεθνολόγος σχολιάζοντας το κατ’ αρχήν Μνημόνιο και τις εν εξελίξει με βάση αυτό διαπραγματεύσεις ΗΠΑ -Ιράν για την επίτευξη τελικής συμφωνίας σημειώνει ότι στόχος της Ουάσινγκτον είναι να εντάξει το Ιράν στο διεθνές σύστημα αντί να συνεχίσει την στρατιωτική σύγκρουση.
Share

